Jag får inte längre era e-postmeddelanden
Du har troligtvis markerat något av våra e-postmeddelanden som skräppost. Ett markera ett e-postmeddelande som skräppost innebär dessvärre att vi inte längre kan skicka e-postmeddelanden till dig. Detta gäller även e-postmeddelanden gällande skickade och mottagna kort, meddelanden gällande ditt konto, inklusive lösenordsåterställning och så vidare.
När du markerar ett e-postmeddelande som skräppost, meddelar du din e-postleverantör att e-postmeddelanden från oss ska sorteras bort. Dessvärre innebär det även att e-postmeddelanden som vi skickar till andra kunder (mottagare som avsändare) också sorteras som skräppost och därmed är svåra att hitta.
Om det var ett misstag eller om du har ändrat dig och vill fortsätta att ta emot e-postmeddelanden från oss så kontakta oss och bekräfta att du vill ta emot våra e-postmeddelanden igen. Vi ser fram emot att höra från dig.
Tack för förståelsen.